FIRINDA BRÜKSEL LAHANASI


Bugün pazara gidip kendini kaybedenler burada mı ? Resmen ne gördüysem aldım diyebilirim. Brüksel lahanasını çok severim. Tam bir C vitamini bombası. Şimdiye kadar hep haşlayarak yaptım. Yemeğini hiç denemedim ama bu sefer çok farklı bir deneme yaptım. Sonuç mükemmel oldu bence.
Malzemelerim:
1/2 kg Brüksel lahanası,
Zeytinyağ,
Kekik,
Tuz,
Karabiber,
Köri,
Kırmızı biber,

Brüksel lahanasını önce ayıkladım. Tepelerini kesip ilk yapraklarını attım. Ortadan ikiye böldüm. Derince bir kabın içine aldım.Üzerine zeytinyağ koydum ve elime ne baharat geldiyse ekledim. Kekik,tuz,karabiber,köri,kırmızı biber... Hepsini iyice karıştırdım.10 dakika kadar beklettim. Daha sonra yağlı kağıt serdiğim fırın tepsisine koydum. 160 derecede kızarana kadar fırınladım. Üzerine sarmısaklı yoğurt koyup yiyebilirsiniz ya da sade olarak tüketebilirsiniz. Kesinlikle tavsiye ederim.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe