KUŞ YUVASI MAKARNA


Günlük koşuşturmalardan mutfağa zaman ayıramadığım zamanlar da olmuyor değil. Ben de böyle durumlarda en pratik lezzetleri denemeyi çok seviyorum. 





@migros_tr nin kendi ürünü olan Uzman Kasap Köfte'nin misket köftelerinden aldım.Normal de köftelerimi etlerinin lezzetinden dolayı kasabımıza yaptırıyorum. Benim gibi aynı zamanda obsesif olan bir insan için hepsinin aynı boy ve gramajda olması ne kadar önemlidir anlatamam :) Ama içinde hiçbir katkı maddesi olmayan bu köfteler gerçekten beni cezbetti.

Kızgın yağda güzelce kızarttıktan sonra havlu bir kağıdın üzerinde dinlendirdim.

Makarna olarak tercihimi de http://www.veronelli.com.tr/makarna/index.aspx  Linguine cinsinden yaptım. Spagettiye göre biraz daha kalın olduğu için daha kolay şekil alıyor.

Makarnayı haşladıktan sonra yıkamadan içine tereyağ koydum. Tabağa koyarken de kuş yuvası haline getirdim.Görselliği ile de gerçekten nefis oldu. 

Tadı mı ? Mutlaka deneyin asla pişman olmayacaksınız. 

Sevgiyle kalın,

Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe