YOĞURT ÇORBASI

Geçenlerde sizlerle paylaşmıştım hasta olduğumu. Bu yüzden canım hiç bir şey yemek istemedi. Canım sadece bu yoğurt çorbasını istedi.Yapması da çok pratik.Evde yoğurt kasesinin dibinde kaldığı zaman değerlendirmek için birebir. Ayrıca pilavda kalır her nedense son bir kaşık kimse yemez ya aynen atılmadan yoğurt çorbasının içinde buluverir kendini. Enerji depolamak için bire bir bol vitamin.
Malzemelerim 
yaklaşık 2 bardak Su 
1 bardak yoğurt
1 kaşık un 
1 çay bardağı kadar da pirinç 
Tuz.
Yapılışına gelince yoğurdu yoğurt kabının içinde bir güzel krema haline gelinceye kadar çırpıyorum.Yoğurt kabım 1200 gr.lık olanlardı.Üstüne aynı yeri dolduracak kadar suyu ekliyorum.Güzelce karıştırıp tencereye alıyorum.İçine pirinci de koyup tuzunu ekledikten sonra arada karıştırarak kaynamaya bırakıyorum.Kaynamaya başlamadan önce 1 kaşık unu suyun içinde eritip çorba karışımının içine koyuyorum.Üstüne de tuzu ekliyorum.Pirinçler piştikten sonra tereyağı ile naneyi kavurup çorbamın üstüne döküyorum.İşte size mis kokulu yoğurt çorbası.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe