KİNOALI MEKSİKA FASULYESİ SALATASI

İster salata olarak tüketin isterseniz ana yemek olarak. Iste karşınızda kinoalı Meksika fasulyesi. Tam bir vitamin deposu ve inanılmaz doyurucu. 



Ben Meksika fasulyesi olarak Yayla bakliyatın hazır haşlanmış olanını tercih ediyorum.


Malzemelerim
1 cay fincanı kinoa
350-400 gr haşlanmış Meksika fasulyesi
2 tatlı kaşığı nar ekşisi
Yarım demet roka
1 demet tere
Yarım demet dereotu
3-4 tane taze soğan
1 tatlı kaşığı pul biber
1 tatlı kaşığı köri
Zeytinyağ
Tuz

Kinoayı 1 bardak suda haşlıyoruz. Suyu tamamen çekecektir. Altını kapatıp dinlendiriyoruz.
Bu arada tüm yesilliklerimizi doğruyoruz.
Yayla bakliyatın Meksika fasulyesi 700 gr.geliyor. Ben ikiye bölüp kullanıyorum. Sizde bu şekilde yapabilirsiniz.
Fasulyeyi süzgece alıp yıkıyorum.
Derin bir salata kasesine tüm malzemeleri koyup karıştırıyoruz.
Iste size lezzet bombası.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe