KREMALI PATATES


Kremalı patatesim fırından çıktı :) 
Hazırlaması 5 dk.sürüyor.Hem de doyurucu.Malzemeler çok basit her zaman evde bulunabilen şeyler ancak bir tek içine 1 paket krema koymamız gerekiyor.
4-5 patates 
1,5 br un 
2 yumurta 
1/2 bardak sıvı yağ 
1/2 bardak süt
Tuz
Kabartma tozu
Önce patatesler hariç tıpkı kek hazırlar gibi bütün malzemeleri mikserle çırpıyorum.İçinde krema olduğu için ne kadar çok çırparsak iç malzemesi o kadar fazlalaşıyor.
Patatesleri soyduktan sonra yarım parmak olarak dilimliyorum.Sizce uygun olan bir tepsiye önce bir sıra halinde diziyorum.Hazırladığım karşımın yarısını üstüne döküyorum.Daha sonra kalan patatesleri de üstüne sıralayıp üzerine karışımı döküyorum.180 derece fırında üstü pişene kadar tutuyorum.Buraya süre yazmıyorum çünkü herkesin fırın ayarı farklı.

Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe