MOZAİK PASTA



Mozaik pastam :) Beni eskilere götürüyor,çocukluğuma.Tüm sevdiklerimin yanımda olduğu zamana...
Bu pastayı yapmayı öğrendiğimde henüz orta 2 ye gidiyordum.Anneannemin cani tatlı çektiğinde koşarak bakkala gider hemen bisküileri alırdım.Bana yere bir örtü serer önüme de derin bir plastik kap koyup bisküileri kırmamı seyrederdi.Övünmek gibi olmasın ama gerçekten herkes zevkle de yerdi.Zaman geçtikçe de tarifime değişiklik şeyler eklemeye başladım.Gelelim tarifime önce

malzemelerim

400 gr.bisküi
150 gr.margarin 
1 bardak şeker
1.5 bardak süt 
1 paket kakao 

Bisküileri ufak ufak parçalıyoruz.Margarinimizi eritiyoruz.Daha sonra tüm malzemeleri koyup iyice bisküilere yedirerek karıştırıyoruz.Damak tadınıza göre tarifi şekillendirebilirsiniz.İçine bir sefer yaptığınızda muz ekleyin,diğerin de vişne-mükemmel bir burukluk veriyor-,diğeri ise ceviz ve ya fındık...
Bütün malzemelerimiz karıştıktan sonra -ben buzdolabı posetini kullanıyorum- poşeti bir kenarından yırtıp ortasına hazırladığımız karışımı koyuyorum.İstediğiniz şekli verebilirsiniz.Üçgen,yuvarlak nasıl içinizden geçerse.

                                          Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe