MELEMEN

 Daha bu resimleri buraya kopyalarken bile sanki kokusunu duyuyorum.İnanılmaz derecede seviyorum.Hele hele bu dönemde olan taze domatesle yapıldığı içinde mmmm.Biraz kopya gibi ama kokusunda davet var :)
Sözü fazla uzatmadan tarifime geçiyorum.Malzemelerim :


3-4 tane yumurta 

5 tane orta boy domates 
4 tane acı/tatlı yeşil biber
2 tane kırmızı biber 
1 tane soğan 
Zeytinyağ

Önce biberlerimizi ufak ufak doğruyoruz,tavada kızdırdığımız yağın içine atıyoruz.Onlar kavrulurken soğanımızı piyazlık doğrayıp üstüne ekliyoruz.Domateslerin kabuklarını soyduktan sonra doğrayıp pembeleşen soğanların üstüne döküyoruz.Ben tuzu bu aşamada ekliyorum.Domatesler suyunu çekmeye başlayınca içine yumurtaları atıp karıştırıyoruz.2 dakika içinde hazır.Mis gibi... 
Afiyet şeker olsun...



Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe