ŞEKER HAMURLU KURABİYE

Yaklaşık 2 sene boyunca bu şeker hamurlu kurabiyeleri inceledim.Ama sadece inceledim.Hangi malzemelerin kullanıldığı,şekillerin nasıl verildiği,nasıl pişirildiği,nasıl süslendiği v.s. Yani A'dan Z'ye kadar diyebilirim.Yalnız yapmak için tek bir hamle bile yapmadım.Çünkü yapılan yorumların bir çoğunda ya kurabiyeler küçülüyor ya da büyüyordu.Ben kendimi bilirim eğer deneseydim ve istediğim sonucu alamasaydım emin olun bir daha elimi bile sürmezdim.
Daha sonra tüm cesaretimi toplayıp bir kursa gitmeye karar verdim.15 Şubat 2014 tarihinde Roka Mutfak Atölyesi'ndeki kursa gittim.İnanılmaz keyifliydi.Harika bir grup vardı.Toplam da 5 kişiydik.Hem hayat dersi aldık hem de kurabiye pişirme ve süsleme sanatının inceliklerini öğrendik.
Affınıza sığınarak buraya tarif yazamıyorum.Çünkü bu tarif bana bu kursta verildi.Şimdiye kadar da üye olduğum gruplarda paylaşılan kurabiye tariflerinden değil bunu kesinlikle söyleyebilirim.
Eşime burdan teşekkür etmek istiyorum.Çünkü kurabiye kursuna gitmekle iş bitmedi.Bu kurabiyeleri pişirebilecek bir fırına da ihtiyaç doğdu.Bana hemen istediğim multiturbo fırını da almış.Şimdi o fırında birbirinden güzel kurabiyeler,börekler v.s. pişiyor.
Artık hem şeker humuru ile süsleme hem de pirinç baskı ile şeker hamurlu kurabiyeler yapabiliyorum.Aşağıda yaptığım kurabiyelerden bazı örnekler var.
Sevgiyle kalın...


















Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe