ÖRGÜ ÖRMEYE BAŞLADIM

Bir önceki yazımda örgüye başladığımı ve boru şallardan öreceğimi söylemiştim.Sizi sonuçlarla başbaşa bırakıyorum. İlk resim malum siteden aldığım pahalı boru şal,diğer resimler ise benim
ördüğüm şal.Bu şalı örerken içimde tarifsiz bir enerji vardı.Zevkle ördüm hani derler ya sevgimi kattım diye aynen öyle ...


 İşte ördüğüm boru şal ...
Selanik örgüsünü unutmuşum.Anneannem bana öğretmişti hatırlayamadım ama Nako yünlerinin sitesinde anlatımını hem de göresel anlatımını buldum.Bu kadar hızlı ve zevkle örebileceğimi düşünmemiştim.

30 ilmek ile başladım.1,5 metre uzunluğuna erişinceye kadar da örmeye devam ettim.Bittikten sonra iki ucunu birleştirdim.Yuvarlak elde ettim.Sıcacık tutuyor.Sarıp sarmalıyor insanı yumuşacık oldu.
Yenisine başladım bile aynı model ama farklı bir renk grubu.Bitince paylaşacağım.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe