ÖRGÜYE BAŞLADIM :)

İnanılır gibi değil.Örgüye başladım seneler sonra hem de.
Bu sene çok moda olan şu boru şallardan edinmek istedim.Bir sitede gördüm gerçekten çok hoştu.Ama fiyatını görünce gözlerim yuvalarından fırladı.Ben de inat yaptım (ee baş oğlak olarak ben annemin tabiriyle katır inadım tuttu).Gittim iş çıkışında çok sevdiğim bir arkadaşımla birlikte ilk gözüme kestirdiğim yolumun üstündeki yün deposuna girdim.
Sitede gördüğüm renklerin aynısı renginden yumaklardan aldım.
Renklerim nasıl ama ?


Alize marka bir yumak.Uzun zamandır yumak almadığım için markaları bile unutmuşum.O kadar çok çeşit var ki her yer rengarenk.Şimdi içimde çılgınca bir örgü örme isteğim var.
Eh hadi bana iyi şanslar.Hadi biri koşarak yanıma gelsin çabuk bitsin örgüm.:) - Ananecim nur içinde yatsın ne zaman örgüye başlasa beni evin bir ucundan salona yanına koşturturdu -


Ve örgü mevsimim açılmıştır.

Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe