HAKKIMDA

HAYALLERİNDEN VAZGEÇME


Merhaba ben Ebru,

1973 İzmir doğumluyum.Evliyim ve 1 oğlum var.

Evlenene kadar mutfağın kapısından bile geçmedim desem yeridir. Bütün yemekleri anneannem yapardı. Kendisini yemek yaparken ben de mutfakta yanında ya ders çalışırdım ya da sohbet ederdim. Bu şekilde göz aşinalığı oluşmuş diye düşünüyorum.

1997 yılında evlendim. İşte o zaman benim için yemek yapma süreci başlamış oldu.İlk pazar alışverişinde çıktığımda önüme gelen herşeyi aldım. Aldıklarımın bir listesini yapıp elimde bir ajanda ile anneme gittim. O ajandayı hala saklıyorum. Tek tek aldıklarımın nasıl yapılacağını adım adım yazdım. Tariflere başlamadan önce büyük harflerle DOMATESLERİN KABUKLARINI MUTLAKA SOY !!!! diye bol ünlemli uyarı yazmışım.

Zamanla kendimi geliştirmeye başladım. 2007 yılında daha kimse blog nedir ? blogger nedir ? bilmiyorken blogumu açtım. Fakat bir süre sonra blogspotun yaptığı güncelleme sonucunda bütün yazdıklarım ve blogum kayboldu. Yıllar sonra tekrar can dostum diyebileceğim bir arkadaşımın beni desteklemesi ile 2013 yılında blogumu tekrar açtım. O gün bu gündür yazmaya devam ediyorum.

İlk başlarda sadece mutfak ile ilgili olacağını düşünsem de yavaş yavaş yaşam blogu haline dönüştü.

Her geçen gün bir adım daha ileri gitmek için çalışıyorum. 

Hele ki hayallerim...

Blog yazmaya başladığımda bu kadar ilerleyecebileceğimi hiç düşünmemiştim. Bir süre internet gazetesi olan Tarafsız Haber sitesinde http://www.tarafsizhaber.com/yazar/ebru-mengen Şahane Lezzetler adlı köşede tariflerimi yazmaya başladım. 
Daha sonra yayın hayatına İstanbul'da başlayan bir yemek gazetesi olan Gurme Magazin' de yazmaya başladım. 2017 Nisan ayı itibarıyla da gazetenin Ege Temsilcisi olarak atandım http://gurmemagazin.net/haber/ebru-mengen-ege-temsilcisi 
Halen Gurme Magazin Gazetesi'nde yazmaya devam ediyorum.

Hayallerimin peşinden gitmeye devam ediyorum. 

Bana her türlü desteği veren çok özel dostlarım ve ailem var. İyi ki varsınız ...

Teşekkür ederim...


Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe